Thursday, May 5, 2011

PENGUMUMAN RINGKAS!

PENGUMUMAN : CONTEST DESIGN T-SHIRT 'KAMI CIKGU BLOGGER'

setakat ini hingga 6 Mei tiada lagi sebarang penyertaan dari mana-mana blogger untuk join design contest ni.. saya tak pasti juga antara saya yang tak mempromosinya ataupun orang yg tak berminat utk join. secara jujur, saya hanya bergerak seorang diri untuk bangunkan blog ini tanpa bantuan sesiapa, walaupun ada admin crew yang lain (tak membantu) maaf la kalau saya cakap terus terang sangat. agak berkecil hati juga bila situasi mcm ni. saya sibuk, orang lain pun sibuk, jadinya sama-sama la tolong menolong agar tak membebankan orang lain. so saya sebagai admin nak batalkan contest ini. insyaAllah nanti design Tshirt tersebut akan sy tempah dar mana-mana blogger yang terbaik, dan jika ada membuka tempahan  tshirt kelak, akan saya maklumkan kepada yang berminat. itu sahaja, terima kasih semua, dan mohon maaf atas salah silap. 

5 org cikgu tanda buku:

Cik Diana on May 5, 2011 at 10:13 PM said...

maaf.. sekadar bg cadangan.. elOk jgk rase nyer gunekan header blOg nie utk brada di baju.. cntik jgk.. nk design nie xpandai larh..

pape pOn syabas bt admin..

miss eyza.t on May 5, 2011 at 11:35 PM said...

betul..saya setuju.. cantik tu header atas ..:)

Syafiq on May 6, 2011 at 4:21 AM said...

Sameee dengan Cik Diana, design x rety, tapi kalo header jadikan design pon cantik ::

Keep us posted ok :D

Unknown on May 6, 2011 at 4:44 PM said...

betul tu kak, better guna header blog ni jerk..
lagi satu, aritu akak ada mesej fiq kan pasal hadiah utk pemenang,.
fiq tak perasan mesej tu.... Sorry..
anyway, fiq ingatkan dah ada pemenang..

nba-Nur on May 10, 2011 at 11:31 AM said...

Cantik juga cadangan guna header blog ni.. dah cukup cantik.

Post a Comment


ShoutMix chat widget
 

kami cikgu blogger Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!